Kista!!!

Kör en snabb uppdatering nu innan jag ska ner till mässan och göra i ordning kaninerna. Sjukt nöjd med gårdagen, båda kaninerna hoppade riktigt fint och kom till final. 

Halo rev tre i grunden, var lite tillbaka men hoppade fint ändå. I finalen sen så drog hon till med en kanonrunda, snabb och felfri. Sprang bara rakt på i högt tempo, detta gav oss en 14 placering av 97 startande!! :D skit bra med tanke på att det är hennes första stora tävling. 

Chappe minst lika fin, var felfri ända fram till tre sista hindren i grunden, rev dom och fick 3 fel. Men gick rakt och hade högt tempo rakt igenom. I finalen var han lika fin men fick tyvärr två rivningar, ingen pinne för hans del men en riktigt fin prestation! Placering fick vi faktiskt ändå, 20 av 97, väl värd efter två riktigt snygga rundor. 

Idag så kommer alla kaninerna säkert förbättra sig när dom vant sig vid lokalen, ska bli spännande! Om inte mitt internet slutar funka inne på mässan igen så försöker jag uppdatera. Bilder kommer senare men nu måste jag gå. 

Kommentarer
Postat av: L a m i a s . s e

Sv: Den låter ju super! Var köpte du din? :D

Svar: Fick min för i present för kanske tre år sedan nu, tror vi köpte den på elgiganten. Viktigt med N:et efter 5an, helt ny processor och är värt det ;)

Tror Sony nyligen reade ut hela kameran plus ett teleobjektiv för typ 5000:-, är på deras hemsida isf :)
Nina

2014-01-18 @ 21:46:36
URL: http://lamias.se
Postat av: ebbnär

när ska du börja blogga igen

2014-03-31 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0