Vad är det som händer här

Bloggen har fått en lite kortare ton utan bilder nu, mycket beroende på att jag inte har så mycket bilder och att sitta och leta på en passande bild platsar inte riktigt in just nu i vardagen. Men en blogg ska igentligen besökas för innehållet inte bara bilder, men bilder är en del av innehållet, right.
 
Jag blev bara tre minuter sen till tandläkaren och sa till pappa att han skulle försöka ringa och meddela att jag kunde bli lite sen. Dom röntgade och kände med svag elström så att jag hade känsel och inga rötter till den tand som blev öm efter sparken var skadade. Besöket var gjort på 10 min så hann med den vanliga bussen hem sen ;)
 
Väl hemma åt jag väl lite mat och sen tog jag tag i och började läsa min bok på engelska som jag senare under provveckan ska göra en muntlig bokredovisning på. 
Lisa tyckte jag skulle ta den här och tror jag kommer gilla den när jag väl kommit in i den.
 
Åkte upp till stallet med mamma, hjälptes åt och tog sen in Ira och pysslade med henne. Hon markerar knappt nu när hon går men vi ska fortfarande kolla upp det nu då det har kommit och gått under en längre tid nu. Att hon var ridskolehäst i sju år har väl satt sina spår och hon är ändå 16 år nu.
tycker hon har lite bättre inställning och verkar lite gladare nu, nu ska vi lösa detta!♥♥
 
Stod över hoppträningen idag med, hade kunnat tagit lektionshäst men med tanke på min förkylning så var det bättre att hoppa över det. Halsont och slemhosta, börjar bättra mig i alla fall. Ska även försöka ge er ett inlägg med inken utveckling, snart helt borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0