Sovtime

Denna dag har varit bra, det mesta har rullat på. Halsen har gjort ont i omgångar och rösten kräver lite vila nu. Inte lätt att vara tyst säger jag bara. I morgon är det dax att ringa Edmunsson och för hoppningsvis kanske han kan komma ut till kvällningen redan då jag har skolan men försöker lösa det på bästa vis.
 
Har även tagit ut Chappe och Halo och motionerat dom lite sen körde vi en liten hemläxa. Halo behöver träna lite höjd vilket vi gjorde lite smått, avslutade när hon sökte mot hindret och över, började bli ganska mörkt också medan jag höll på även om jag har en rejäl lampa där ute (läs en gatulampa som pappa monterat dit) så kan det ha påverkat lite men hon gjorde det bra. Chappe måste träna på att kunna hoppa vattengrav trots att det inte står nå hinder i anknytning, han blir lite bråkig och små stressad när man korrigerar han en del men tillslut hoppade han vattengraven ensamstående utan problem, dutkig pojk! :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig, upp vanlig tid i morgon och ny skoldag väntar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0