Lite kort om stallet

Orkar inte riktigt skriva om skolan i detta inlägg, under helgen ska jag försöka skriva av mig lite här. 

Jag tog epan ner igår då det inte var det finaste moppevädret direkt. Riktigt stolt över mig själv då jag har verkligen fått kläm på att köra.

Vilma var redan nere på stallet när jag kom, gjorde klart allting sen red vi tillsammans. Skrittade i kanske en halvtimme, Vilma lite längre. Red barbacka med novabettet, mycket bra investering. 


Idag kommer Edmunsson troligtvis ut, mamma ska ringa vi ett ungefär och bestämma tid. 

Kommentarer
Postat av: Alva:)

Jag red en ponny i l:c en skäck, hade röd väst och rött shabrak!! Mvh //Alva Andrén Nilsson :D

Svar: Har hittat bilderna på dig och din ponny! Försöker fixa dom under kvällen annars får det bli i morgon ;)
Nina

2013-11-28 @ 20:26:31
Postat av: Alva:)

Såg du min första kommentar? Ps: super fin blogg;)

2013-11-28 @ 20:41:40
Postat av: Alva

Okej, tack:)

Svar: Åhh, glömmer bort mig hela tiden, kommer kanske hem sent i morgon men fixar det nog. Var inte rädd att påminna mig, tillslut lyckas jag i alla fall, haha! ^^
Nina

2013-12-01 @ 21:17:10
Postat av: Alva:)

Har du hittat dom? :)

Svar: Nu finns dom på bloggen! :D
Nina

2013-12-02 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0