Lång bra dag

Gick upp vid sex, packade och åt frukost innan jag och mamma åkte ner till stallet för att ta ut hästarna. Gjorde klart allting på en timme, sen hem och packa kaniner och det sista innan vi åkte dit där man åker upp på E4:an vid hyttön. Fick samåka med Sofia och Cattis därifrån.
 
Kaninerna har skött sig fin fint ändå, Klara hoppade på 0+2 och en nionde plats, jätte fin i grunden men slarvade i finalen, nöjd med henne så länge hon tuffar på frammåt. Örjan strapserade med sina 0+0 och hamnade på en andra plats av 16 startande, bra jobbat! Halo mitt lilla hjärta hoppade på 2+1 i första klassen vilket räckte till en 4:e plats och pinne blev det. I andra klassen var hon så fin! 1+0 och petet var på ett maxat hinder vilket inte är någonting att hänga i gran, vet inte om det räckte till en pinne då vi åkte innan prisutdelning pga tid och väder :p Får kolla sen när resultaten kommer ut, hoppas att det gick vägen för i så fall är hon klar inför Kistamässan som går av stapeln 3-6 Januari :)
 
Verkligen jätte nöjd med dagen, känns så bra med mina kaniner nu, allting faller på plats :)
 
Fick hämtning av Ronnie efter tävlingen och sedan skjuts ner till stallet när det var dax att ta in hästarna, hade lyxigt med privat chaffis idag alltså. Sen var det bara tre hästar att ta in vilket också inte var helt fel. Ira var halt i morse efter att ha stått stilla en hel natt men när jag släppte in märktes det inte mycket. Så länge det inte blir värre får hon hålla ut tills vi får tid hos veterinären, inte akut i nuläget.
 
I morgon sätter jag klockan på 05.00 och åker hemifrån 05.40. Då ska jag till Gysinge där jag sen ska få åka med Magda vidare till Eskilstuna, Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0