Kickstart på veckan

Idag drog skolan igång igen, skönt att få rutiner igen. Presenterade "Mitt sommarprat" inför klassen idag också, känns bra att ha det klart och bra gick det väl också. Fick reda på engelskan lite från provet och ligger på stadigt C-B än så länge vilket jag är nöjd med.
 
Blev en snabb runda i stallet, på mindre än en timme gjorde jag klart sysslorna och tömkörde Ira. Hon gick väl helt ok, fick ingen wow-feeling men är nöjd. Hade lite tidspress och var becksvart ute så gick bra utefter förutsättningarna.
 
Sen var jag ner till ÄRK och var med på teorin som idag handlade om Working Equitation, någonting som jag tror skulle passa mig och Ira. Inte så stort i Sverige än men skulle vara super kul att träna lite som kompletterande :)
 
Men helt ärligt nu, detta är helt klart ett av dom dåligaste inläggen jag gjort. Känner mig lite besvärad, vill ha lite mer tid och ljus efter skolan. Dela upp blogg inläggen, skriva lite om mycket suger. Vill ta tag i saker nu och bara ha lite kul. För min och Iras del väntar nu att skojja till vardagen lite, allt går bara man vill OCH jag vill verkligen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0