Hur det gick

Edmunsson kom ut idag då, vi bestämde tid till två och jag skulle komma dit ganska precis men bussen var sen. Som tur var så hade han inte kommit så vi låg lika i tid. Har åkte med mamma dom andra gångerna men hon är på dagskryssning så pappa kom som vuxen och hjälpte till.
 
Vi började med att springa med henne och han sa att hon var så gott som bra men fortfarande inte helt helt bra. Vi bedövade då bort hela hoven och upp till precis under kotan för att se om hältan försvann. Hon skötte sig jätte bra när vi bedövade henne men man såg på henne att hon tyckte det känndes lite konstigt. Vi väntade tills bedövningen börjat verka innan vi sprang igen, hältan borta. Nästa steg blir att åka in och röntga och alternativt ultraljuda, vi ska försöka få tid inne på Ultuna då dom kan sin sak.
 
Skönt att faktiskt kunnat lokalisera hältan och ha en handlingsplan men helt grönt är det inte heller. Det skulle vara en strålbenshälta eller något annat allvarligt likaväl som det kan vara bara en vrikning eller sträckning på nå vis. Det återstår att se men hoppas på det bästa såklart och att vi kan få en tid så fort som möjligt. Kan finnas en risk att vi måste vänta tills jag får lov... Men på något sätt löser det sig, så länge så får vi hitta på en massa annat skojj med klickern och kanske lite trickträning så småning om :)
 
I morgon far vi till GLOBEN i alla fall!! Ska försöka lägga upp en liten inköpslista här så får vi se vad jag hittar. Vill köpa någonting fint till min tjej där utöver det jag tänkt mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0