Att leta efter på mässan!

  1. Prio ett är att leta efter ett par ridstövlar, gärna ett par De Niro Young med snörning. Under 3500:- är väl budgeten, vill verkligen hitta ett par där nere i morgon.
  2. Pelhamdeltor i svart/mässing
  3. Täcke med halvhals, 100-200g som övergångstäcke.
  4. Jodphurs till bra pris, mina börjar bli slut men inge fel på dom än.
  5. Remontträns till bra pris, har redan en nosgrimma som duger men skulle vilja ha en som är lite mer ställbar.
  6. Sofshellridbyxor att ha i vinter.
  7. Benskydd om jag hittar några jag gillar, dom jag har funkar helt super men kan vara trevligt att ha två par.
Tro det eller ej men INGET schabrak! Kan dock inte garantera att jag kommer säga samma sak i morgon kväll...
Då vi har det mesta så kommer mycket avgöras vad det är för kvalité och pris, sen om jag faller för sakerna eller inte. Hittar jag  inga stövlar blir jag nog lite besviken, men vet annars ett ställe som jag beställer ifrån så fort jag vaknat på söndagen om mässan inte erbjöd någonting för mig. Vi får se vad jag kommer hem med helt enkelt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0