Vi gjorde det!

Idag klarade jag och Ira av det jag trott varit så långt långt borta.... ATT RIDA UT SJÄLVA! Men helt lätt var det inte. Gick med henne i början och tänkte hoppa upp på vägen hem men kunde faktiskt hoppa upp strax efter torpet, dock stod vi typ 10min innan vi kom förbi Lottas hus. Hon krånglade lite också innan vi kom in på lastbilsvägen men då backade bi bara förbi det ''farliga'' och fortsatte i hennes takt efter det. Väl inne på lastbilsvägen knallade hon på som vilket häst som helst, travade lite också, underbar känsla! :)))) En runda som vanligtvis tar ca 25 när man skrittar och travar tog idag 1 timme, men det gick!
 
Lasttränade en snabbis, inte lika bra som igår kanske men mycket mer rörlse runt omkring också, vi fortsätter att nöta på lite varje dag. När jag kom hem så åt jag lite mat och väntade på att Saga skulle komma över, vi fotade lite men hade väl ingen större inspiration av den fantastiska gråskalan himelen bjuder på. Snart måste vi fixa en riktig photoshoot med bra väder, awsome make-up och fabulous kläder! 
 
Tre från idag!
 
 
 
 
Nu ska jag ta tag i mitt rum! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0