Träningen

Nu har jag tid över till detta blogginlägg. Ira var grymt fin på träningen igår, vågade hoppa av stort och hoppade verkligen super fint. Hade lite svårt att hitta rätt in på linjerna men sista rundan hittade vi bra in på alla hindren och fick en grym känsla över hindren, dock kollade hon till på räcket inför sista linjen och tänkte stanna till men kämpade sig över, min duktiga. Skulle sen bara ta om den linjen för att ha en bra avslutande känsla, fick ta om typ fem gånger innan vi hittade bra in och då var hon super fin. samtidigt bra för mig och Ira att vi får träna på att känna in avstånden, så kommer jag nära på första ska jag hålla henne lite mer men fortsätta ge stöd med skänkeln. Nu taggar vi tills på lördag!
 
Lasttränade även igår vilket gick bra höll bara på en kvart och hade ett rimligt mål. Hon gick in fullt men stannar inte kvar så länge, nästa steg blir att kunna stänga till bommen så att hon får stå där inne en stund ;)
 
Världens bästa mamma har köpt en sadelbock till mig, en sån där man har i billen när man åker iväg. 100kr begagnad, så mycket bättre blir det inte ^^
 
 
 
 Det här blogginlägget skulle ha kommit när jag var i skolan men mitt internet la av totalt och kom inte hem först för en timme sen och var tvungen att göra mig iordning inför kvällen, men nu så i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0