Sommar speed!

Idag har allting gått väldigt smidigt, gjorde klart stallet på 40 min men stannade kvar och pysslade lite samt lasttränade, vilket gick riktigt bra idag. Hon gick in helt och lite till och kunde stanna kvar där en stund, dutti flicka! Fortsätter att träna varje dag fram tills på söndag då det gäller, dock vet dom när det är på riktigt men räknar jag med 1 timme till lastning så ska det nog gå bra.
 
Åkte hem och åt lite mat och blängde lite på tvn innan jag tog beslutet att gå ut och sola lite då det ändå har varit lite sol idag, gick väl inte mer än tio minuter innan solen gick i moln så gav väl upp där, nu sitter jag i min pyjamas och fixas med lite små pyssel och väntar lite smått på att få gå och lägga sig... Fackuppsatsen ska kanske få lite uppmärksamhet först :)
 
Träk-provet hade visat att Nadja var så gott som fri medan Ira hade lite så det var frivilligt att avmaska men då det var lite mer än förra året så kör vi på en avmaskning. Mamma är just nu nere i stallet för att just maska av Ira, gå med Nadja och linda hennes ben, sommarbete om några dagar det vill säga! :D
 
Saknar din rygg, måtte detta bli bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0