Så satans härligt!

Vi kom iväg som sagt, hon var lugn väl framme. Känndes super på framridning och framhoppning och skötte sig super inne på banan bortsett från några saker, men som att det är första borta tävlingen på över 1,5 år får jag nog vara nöjd med det. Sen sa jag även till mig själv att jag är nöjd bara jag kommer iväg!
 
90cm
1,2,3:an kom lite nära på hindren men hon hoppade bra.
4:an halvnitade lite men jag var där direkt och ville få henne mot hindret för att hon inte skulle få smita iväg men då vart det protest! hon stod rakt upp och kändes verkligen som vi skulle slå över, usch!
Kom igen och då hoppade hon utan problem.
5:an bra
6,7,8:an Super fin, hoppade genom kroppen och vågade hoppa lite stort!
9:an Råkade peta ner bommen, har för mig att hon kom lite nära men när jag kollar på filmen ser det ut som vi istället kom stort men det tror jag inte... Jag som är lite feg i och ta tag och bromsa upp efter att hon som stannat en gång tidigare, bakläxa!
 
 
 
 Ingen super kvalité på filmen men det får ni leva med! ;)
1m
1,2,3:an kom bra in och hoppade fint
4:an samma hinder som i klassen innan fast åt andra hållet så antar att hon helt enkelt inte tyckte om det hindret för hon försökte smita på det. Visade på henne en extra gång och kom igen, inga problem då heller.
5a-b kom lite nära till b men hon räddade upp det.
6:an jag höll på att glömma bort vägen nästan lite men vi kom bra på trots att det vart lite stor sväng^^
7:an skulle ha gått på det avstånd jag tänkt men gick lite för fort för att hon skulle våga hoppa av lite större, ett litet pet efter att hon trampade om.
8:an avslutade super på åttan, slutet gott allting gott!
 
 Filmen från 1m klassen kommer upp ikväll, vet dock inte när då jag till Saga och se på finalen av Eurovision songcontest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0