Mina tråkiga rubriker

Nu har jag ingen bra rubrik på lager, stå ut med det... Mamma red Ira idag, ett lättare pass men mer än så ska det inte vara med tanke på att hon avmaskades igår och inte i förrgår. Jobbade på riktigt bra och mamma börjar hitta knapparna nu, medan hon red så tömkörde jag Nadja. Gjorde några övningar men inte så många då hon inte ska överbelasta sin sena, även hon duktig!
 
Lastträningen med Ira gick super bra, nu känns det som vi verkligen är på G inför söndag! Även detta inlägg blir ganska torftigt men har inga bilder på iPaden tyvärr, får jag tid över en snabbis imorgon så ska jag göra ett mer ordentligt med lite update, godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0