Långledigt nu!

Nu blir det fyra dagar ledigt, ska försöka sova ut lite. Imorgon ska jag gå upp senast halv nio typ, tänkte att jag skulle vara nere på stallet till halv tio och rida vid tio. Ska försöka med det Karri tipsade mig om, rida tre hårda pass på en dag på tränsbett då hon går emot det i början oavsett men blir super fin så fort hon släppt efter, hon har inte accepterat bettet riktigt än med andra ord.
 
Ska även packa med allt jag vill ha i husvagnen i helgen, vet inte om jag berättat det här än men ska tävla med kaninerna nu i helgen och för att mamma och pappa ska slippa skjutsa och hämta plus att det är dragracingtävlingar i Tierp dessutom så ställer vi dit husvagnen så sover jag kvar där. Hade jätte gärna vart och kollat i Tierp men satsar på kaninerna nu den här helgen, 12 starter blir det sammanlagt därutöver en läng ej elit för Chappe.
 
Ira longerades idag, först fick hon värma upp lite utan nå större krav sen provade jag att använda en gummisnodd på henne vilket jag tror kan vara ett bra komplement ibland för att få henne att jobba på lite mer, även om jag är emot inspänningstyglar lite så skadar dom inte så länge man använder dom på rätt sätt. Tömkörde henne lite i slutet också, gick ganska bra bortsett från att styrningen inte är på topp alla gånger, hehe...
 
hittade denna dam när jag var hemma, det enda som saknades var solen!
Gonatt, nu ska vi sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0