Jag lever!

Hade en pissig dag i skolan därav ingen update därifrån, dock har väl resten av dagen varit bra. Vi hade uteritt på ridklass och jag red Rambo, ska bli kul nästa vecka när jag kan jobba han lite mer igen. Ira var även fin idag, inge blyg för bettet men dock dröjde det lite innan hon gav med sig. Tänk göra ett längre inlägg vid tillfälle om vad som hände idag i skolan och hur det faktiskt är att vara mig, att alltid bli tagen för den man var och inte är...
 
Notera att på denna bild har hon inte fått så mycket muskler på rumpa och ben ännu, 1 månad efter att vi köpt henne. Idag ett år senare är det en helt annan häst, en häst jag älskar ännu mer! 
Imorgon är det dressyrtävlning, klubbtävling endast men med dressyrstaket på utebanan. Startar som nummer 10 och man skulle räkna med en 8 min per ekipage så startar väl runt kl.11 strax efter. Mitt mål för denna tävling är att komma runt banan bra och helst godkända, sist jag tävlade dressyr så stod hon på bakbenen men kan nästan säga till 100% att det kommer gå bättre imorgon ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0