Jag försvarar mitt A!

Vart precis klar med mitt nationella i matte, kändes bra bara en uppgift jag kände mig osäker på men ingenting som kommer kunna dra ner. Nu blir det att sitta och göra ingenting i 50 min men tror jag kommer fortsätta med lite svenska istället. Ikväll är det hoppträning med min fina, hoppas på någon rolig övning, kanske lite lydnad skulle sitta bra. Har även anmält mig till Österfärnebo 18/5 90 & 1m, väldigt få anmälda men verkar som det brukar kunna vara det där. Ska även prata med Lotta lite ikväll om det, finns ju en lagklass också så får se hur det blir^^
 
Min fina och jag förr förra året!
en super rolig sak som hände igår var att ÄRK tillåta på deras ansökan om bidrag till att bygga om stora utebanan!  Något konstigt med underlaget där då det är som i olika skikt och finns en risk att man går om kull då underlaget är som det är... Men efter vecka 23, efter lax-hoppet så skulle dom dra igång med "bygget"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0