Hon fortsätter att imponera!

Igår var hon nästan lite bättre på lastträningen än hoppträningen, haha. Höll på i mindre än en kvart med Ira igår och hon gick in flera gånger så pass att man kunde få dit bommen men jag försökte endast en gång då hon gärna kan få gå in ordentligt så att jag inte måste chansa för att få dit den, idag kanske? Hon skötte sig riktigt bra på hoppningen också, kämpade på rejält men blev väldigt stark och hade svårt att få någon vidare känsla, beror nog på att hon hade lite träningsvärk ifrån igår och orkade därför inte ha lika bärig galopp som vanligt. Trots att galoppen var lite mer ytlig än vanligt så nådde hon fram på avstånden lätt, bättre när hon får vila dagen innan^^
 
Kom hem sent, halv nio då jag hade båda hästarna igår som att mamma var borta med jobbet över dom här dagarna. Efter träningen tog jag in Nadja och ryktade lite på henne innan jag gick med henne.  Somnade i soffan väl hemma därför bloggar jag nu och skriver på iPaden därför inga bilder.... nu blir det att fortsätta med min fackuppsats om Nelson Mandela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0