Första tävlings dagen slut

Har nu ätit och tänkte ta och bara slappa kanske se på nått avsnitt av Ponnyakuten, vi får väl se. Alla kaninerna skötte sig riktigt bra idag, Halo hoppade på 0+0 och kom på en andra plats och klassade upp till Msv i första klassen, Chappe debuterade i Svår på 2+3 och det var bara små rivningar så det känns lovande. Klara sprang på bra idag på 2+2 och Örjan flöt runt i ett härligt tempo på 0+1. Halo får nog ändå min ros idag om jag måste välja men det är hon väl värd! 💖
 
Imorgon blir det sju starter för mig, hoppas på att Chappe och Halo får någon pinne men imorgon tävlar dom ju emot varandra :O Pappa kommer inte hit först till kvällningen då han och mamma är på Tierp Arena och sen ska dom in till gävlecruisingen, hade också önskat att jag hade kunnat åka till Tierp men ville inte missa tävlingen idag så får väl åka dit till nästa gång istället :p
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0