Första sommarvärmen!

Idag skulle jag nästan vilja påstå att det faktiskt är sommar, i alla fall idag sen om det fortsätter vara ''sommar'' återstår att se. Firade detta med ett linne och solbrillor idag, hade dock en kofta också, helt underbart!
Vill ha en bättre sommar än förra året, lite för mycket regn för min del... Men det börjar bra! ;)
Tog det ganska lugnt i stallet idag men kände mig effektiv. När mamma kom tog vi ut brudarna på en liten promenad, först var det tänkt att vi skulle gå efter gallerå men stod en grävmaskin där så det fick bli prästgårdsvägen istället. Vet inte om det var så mycket bättre såhär i efterhand då det var hemskt mycket aktivitet efter vägen men dom skötte sig bra förutom nått sprätt här och där.
 
Mockade ur fyra kärror ifrån Iras hage innan jag åkte hem, väl hemma började jag laga lite mat, korvtralltingar och bröd krutonger. Nu ska jag fixa lite bilder till en tjej som jag nästan glömt bort :o men nu ska jag fixa det!
 
Funderar på ett åsiktsinlägg som ligger mig ganska varmt om hjärtat, eller finns jätte många jag vill skriva om men inser väl att jag kommer bli tvungen att begränsa mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0