En bra dag!

Denna dag är betydligt bättre än igår om man säger så, efter tävlingen så pysslade jag en del i stallet innan jag åkte hem. Var ensam hemma då resten av familjen var på bilutställning i Sandviken, fixade yttligare lite bilder till två personer och åt även lite. Mamma ringe och berättade att dom skulle stanna till hos farmor och ta en fika och Ronnie skulle klippa sig, men tror inte att han gjorde det... eller...  ingen aning faktiskt då han hade sin keps på^^ Som ni kanske förstod nyss så åkte jag då alltså ner dit, vi hade det trevligt, var också en stund sedan jag var där nu också.
 
När vi kom hem så började pappa med maten och jag och mamma bytte mest om innan vi åkte ner för att ta in hästarna. Kom sedan hem ganska lagom tills maten var klar, kött och pommes med champinjon/kantarell sås! Nu ska jag bara hoppa in i duschen och sen sova, om lite mindre än en timme kommer ett tidsinställt inlägg till er, ENJOY!
Imorgon följer jag med Lotta och Felix till Tierp och kollar lite på tävlingarna, Ikke debuterar i 120 imorgon! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0