Det sägs att skratt förlänger livet!

Om det nu stämmer så lär jag bli flera år äldre efter denna dag, så jag har skrattat med min underbara klasskamrater! Men verkligen all creed till Markus som verkligen vågade klä ut sig och vågade gå in för det! Vårt tema eller slogan var '' Alla är vi olika!'' och vi skulle klä ut oss till olika kända figurer, typ Disney och så, själv var man Tingeling. Men istället för att skriva om vad alla var kan ni väl istället få njuta av lite bilder!
 
 Så jävla grym, keep it up!
 Giraffen som man känner igen från Polen
 Avatarfigur och Snövit
 Ingen mindre än Sherlock Holmes
 
Härlig duo!
Mimmi och Musse Pigg såklart
  
Emil i Lönneberga
En liten ful bild på mig, en sneakpeak av min klädsel iaf ;)
Han fick en blond peruk tillslut^^
Sista minuten fix!
 
Hoppas att riktiga fotot kommer snart, ska bli kul att se slutresultatet! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0