Det rullar på!

Nu är jag och pappa på väg till Högbo där jag kommer tillbringa resten av helgen i en husvagn med mina kaniner, pappa kommer dock sova i husvagnen också men bara trevligt med sällskap.

Åkte ner till stallet på fm och gjorde klart allt förutom blötmaten och vattnet som jag överlät åt mamma, sen var det dax för ett trimmpass till. Lite mer protester än vanligt idag kanske men kan nog vara lite träningsvärk som slått till också, men bara hon släppte efter vart hon lika galet fin som igår! Jobbade först lösgörande sen jobbade vi med galoppen, på slutet fick vi till en superfin galoppserie med tre byten utan att hon studsar upp :)

När jag kom hem så släppte jag ut Klara och Örjan i två kompostgallerburar så dom fick äta lite grönt och bara njuta av det underbara vädret. 21 grader i skuggan hemma medan det inte var mer än 10 grader i skutskär idag, man bor helt enkelt på rätt sida om älven!

Har packat och pysslat, handlat och laga mat och nu känner jag väl att jag fått med allt, hoppas på fint väder och några placeringar nu bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0