Den som påstår att kaninhoppning är en mesig sport har FEL!

Chappes verk...
Halos verk...
Halos verk...
Chappes verk...
Chappes verk...
Så kan det gå när man har sprättiga kaniner och glömmer handskarna hemma... Var lite dåligt packad inför då jag också glömde klädnypor men det löste sig utan. 
 
Hade väl inge dunder resultat, ganska ''dåliga'' faktiskt... Chappe kom precis utanför placering i båda svår starterna, riktigt surt faktiskt men han har inge problem med svår höjden bara marginalerna på fel sida ibland:p
 
Halo var lite stressad i första och rev 3 hinder och gick inte vidare till final. I andra klassen gick alla kaninerna jätte dåligt, Halo var en av dom som hade bäst i grunden och det på 2 fel, såklart råkade hon riva näst sista och sista plus ett tidigare och fick i och med det ett fel för mycket för en pinne...
 
Örjan hoppade på 0+0 i mini och vann (4st startande) medan Klara tuffade in på en andra plats med sina 2+0. Dom vi tävlade mot var Fia med hennes utställnings-hermeliner som aldrig sett ett hinder i hela sitt liv förut men dom tog sig runt båda två och förstod faktiskt lite vad som gällde på slutet, det väcker minnen från förr det där!
 
Även om dom hoppade bra och ett resultat jag vanligtvis inte skulle vara så ''missnöjd'' över men med tanke på att man känner som som en uppsprättad liten docka drar det ner på feelingen.Skönt att ha Klara och Örjan som det inte är så på blodigt allvar hela tiden utan mest bara hoppa med dom för att det är kul utan att tänka på pinnar och placeringar hit och dit, Örjan kammade hem en ny sele idag, funderar på att byta ut Chappes^^ Men bara ta nya tag till nästa tävling även om jag inte vet riktigt när den är men att då verkligen se till att ha vantarna med mig! :o
 
Kom nyss upp ur badet då jag legat där i i en timme, riktigt skönt då det var så pass länge sen men framför allt få ren såren lite. Nu ska jag försöka sova då vi har stallet imorgon bitti igen, det gäller att ligga i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0