Dax att vila ut!

Imorgon har jag studiedag vilket jag nästan glömt bort men så är det. Var ganska trist väder idag, regnade lite till och med :/ Lastträningen gick bra ändå, bäst i början sen vart hon lite tjurig mot slutet även fast jag inte höll på länge. Alla har vi våra sämre dagar, allt handlar om att höja sin lägsta nivå för högsta nivån kan vara varierande!

Hoppas på lite bättre väder imorgon och åker väl ner till stallet någon gång under dagen, ska även försöka låta kaninerna få komma ut och äta lite mer gräs :)

Tidig kväll (läs normal) och lite sovmorgon på det så kommer jag nog känna mig lite mer utvilad^^

Ira och jag på väg hem från träningen, upptäcka nya vägar i lill-skogen har blivit spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0