Nya reportage!!!

Idag kom det ut två reportage angående färisten och cykelvägen, den första var i Gävle Dagblad och efter att SVT1 sett reportaget ville även dom göra ett nytt inslag. Jag väljer att inte skriva så himla mycket själv utan låter er istället få läsa gd:s repotage och se på inlägget som SVT1 gjorde.
 

 
Sen reportaget som SVT1 gjorde får ni kolla på HÄR!
 
 
Jag blir väldigt arg och besviken på vår kommun som agerar på det här sättet och hur dom kan säga att det är vårat ansvar att fixa en ny ridväg ner till klubben när dom stängt av vår tidigare väg är helt obegripligt! Men nu ska jag få svar på mina frågor, helt oacceptabelt att jag inte fått svar på mina frågor som jag ställde redan i OKTOBER!!! var på första möjliga kommunfullmäktige efter förbudsskyltarna och färisten kommit dit, att jag inte fått svar är som sagt helt absurt.
 
Det hon nämner om att hundägare känner sig rädda tycker jag är löjligt då jag själv vet hur få hundägare som går efter cykelvägen men jag säger inte att det är något fel att man känner sig rädd men tycker det är helt åt helvete att man då istället tvingar ut 15-20st ridande på Långsandsvägen!!!!! Är det någon som vill veta mer exakt hur hela den här härvan utspelar sig får ni höra av er så kan jag berätta vid intresse men det är väldigt invecklat och känner därför att det blir lite mycket att ta upp på bloggen och särskiljt för dom som inte känner till vägen så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0