Ny skidutrustning!

I lördags efter att jag och mamma gjort stallet och jag träffat reportrarna från gd så åkte vi hem för att frächa upp oss lite och sen vidare in till stan, Ronnie fick övningsköra på vägen in och det märks att han utvecklat sin körning. Vi åkte först till TEAM SPORTIA som hade utförsäljning på allt alpint, jag letade då efter ett par nya slalomskidor och lite annan utrustning. Hittade ett par perfekta twintip-skidor och passade även på att köpa nya pjäxor till bra pris, letade även efter någon nya skidkläder satt säga men hittade inget som passade mig i smaken riktigt fanns dock ett set jag gillade men fanns ej i min storlek.... Nya goggles blev det iaf också^^
 
Vi åkte därför till SeaFun direkt, fick hjälp av personalen och fick en riktigt stiligt set till ett bra pris då även dom hade utförsäljning ;) Har tänkt att knäppa kort på dom men har inte blivit av så tror nästan att ni får vänta till v.11 när jag åker med Vilma till Vemdalsskalet!!
 
Vi valde att uppgradera min utrustning med tanke på att jag bara fått begagnat och min skidor köpte vi när jag var typ 6-7år.... Vart som kalleanka-fötter nu på slutet och svårt att svänga då dom inte passade mig längre helt enkelt, men skidorna jag köpte nu kommer jag aldrig växa ur så jag kommer väl slita ut dom först :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0