Nedräkning påbörjad!

Idag är det exakt en vecka tills vi åker, ska bli riktigt intressant!

Vi fick sluta lite tidigare idag då det trots allt är skärtorsdag och sista dagen i skolan på lääänge, blir borta från skolan i nästan tre veckor (!) :o

Vart klar med stallet redan klockan fyra, blrjade smörja lite grejer då jag skulle vänta in mamma och skulle även ridit ut med kusin-vitamin men hon har en förkylning som härjar så vi väntar tills hon kryat på sig lite ;)

Smörjde mitt kandarträns och min hopputrustning, gjorde om kandaret till ett träns och ska börja använda det till vardags. När jag har köpt ett sånt fint träns ska det inte bara hänga på en krok i sadelkammaren!

Jag och mamma har stallet imorgon bitti, ska passa på att gå ner till ridhuset då. Nu blir det alldeles strax sova för mig, upp tidigt som vanligt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0