Min fina totto-häst!

Igår tog jag ner Ira på löshoppningen nere på ÄRK, hon skötte sig super bara hon fattade vad det var frågan om. Vi fokuserade inte så mycket på att hon skulle hoppa hus utan vi satsade på en bred oxer för att hon skulle länga på sig. Hennes teknik har förbättrats avsevärt och nu öppnar hon upp riktigt fint i bak och god teknik i fram med.

Resten av gårdagen var jag med Jenny i väntan på en reporter, dock kunde han inte komma men ska komma imorgon istället men fick iaf en trevlig dag med Jenny som avslutades med att jag vann över henne i TP ^^

Hade sovmorgon imorse,06.50..... Ibland börjar man fundera. Men åkte ner till stallet och gjorde klart allt innan jag och Jenny knallade ner till ridhuset och trimmade dom lite. Ira kändes riktigt fin och släppte efter ganska fort, hon har blivit riktigt stark i formen nu även på tränsbettet! Funderar däremot på att köpa ett muff-bett, som ett eggbett men med större ringar (fortfarande fasta ringar) tror det kan ligga ngt bättre i mun men bara om jag stöter på något jag gillar till en trevlig prislapp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0