Bildbomb ifrån Fjällen!!!

 Det började bra!
Gick mindre bra att gå upp till stugan.... (mer åt lägenhet skulle jag nog ändå vilja säga)
Molnen skapade en häftig vy över fjället.
Kvällsåket första dan/kvällen.
Paybacktime my friend!!!!!        
 Resturangbesök sista kvällen.
 Jag som hämtar skidorna.
 Alltid lika roligt med snö! :D
 
 Detta kort väcker ett grymt roligt minne, 150m från avstigning och liften stannar (vi åkte upp sista minuten för att slippa gå upp till stugan), Vilma tog fram mobilen för att knäppa kort då det var så typiskt en sista brant sen framme! Efter att Vilma hoppat av liften så skulle jag också släppa men du lyckas liften fastna i min jacka! Vi har en film på det också men det är som sagt på hennes mobil ;)
 Många bilder på bloopers när en paparazzi följer med :)
 
 Nu kanske ni tror att jag är typ sämst på skidor/slalom men vi körde i skogen och jag skulle vara lite snäll och flytta lite på mig då Vilma kom ganska fort emot mig, såklart var det nedför och jag åker  baklänges ner i snödrivorna.... Ramlade faktisk aldrig någongång i backarna eller liftarna, och fan vilken skillnad det vart att åka när man har riktigt utrustning! :D 
 Såhär började det när Vilma tog miljoner kort på moi!
Körde in i Vilmas stav, no comments....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0