Vi når nya toppar

Vilken kick! Statistiken har aldrig varit högre. dock detta på grund utav bilderna men ändå man blir ju motiverad till att blogga! Känns jätte bra när man faktiskt har stått i lite mer än två dagar och fotograferat alla ekipage och att det uppskattas sedan. Önskar att fler skulle börja göra det, fotografera ekipage från andra klubbar också. Har inte många hoppbilder när jag och Ira tävlar/tränar, inte ens från hemmatävlingarna… Har du kameran med dig, fota så länge batteriet och minnet pallar. Inte bara för att man ska vara bussig mot andra men du kan ju alltid studera tekniker, fånga något roligt språng eller vad som helst, du märker sen efteråt!

Men måste säga att Laxhoppet gått väldigt bra iår, tur med vädret bortsett från ett regnoväder som kom i slutet av sista klassen. Många ÄRKare som gått bra, väldigt bra! Längtar lite redan nu till vad nästa år att ha att erbjuda, inte bara Laxhoppet men även när dom ska bygga om stora ridbanan, håller tummar och tår för att pengarna räcker till fibrer istället för nytt sand underlag.

Nu ska jag efter flera timmars arbete med bildbeställningar till folk ta och packa och stick över till Vilma och antar att jag sover över där också, vi märker väl det^^


Kommentarer
Postat av: elin s

Fick du nån bild på en häst som heter Enjoy

Svar: Beskriv gärna ekipaget så borde jag hitta på någon bild :)
Nina

2013-06-08 @ 22:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0