Vem sa att man skulle få tid över när man fick sommarlov?!

Har jag gjort det så lär jag nog ta tillbaka det till en börja i alla fall! Idag vart det en heldag på Tierp, många super rundor och flera Europa-rekord slogs och nu är Tierp Arena den bana där alla europarekord innehas på! Så satans häftigt!
Driftingbilarna bjöd på stort under saneringarna som tyävvar vart ganska många och utdragna idag...
Här är en av dom två som också bjöd på sig själva under avbrotten!
Topfuel Dragster som sprutar eld, första rundan vi såg så fattade hela bakpartiet på en av dragstrarna eld. Vilken debut för Diddi!
 
Väl hemma sen var man rejält mosig och slängde i sig någon macka innan jag och mamma åkte ner till stallet för att göra klart allting och släppa in dom. Gick med Nadja och lasttränade med Ira som stod inne i transporten i över 5min och idag gick hon knappt att stoppa, hon skulle in i transporten. Framsteg!
 
Är riktigt nöjd med mina betyg, hade 277,5p när jag slutade i vintras och satte därför upp ett mål att jag skulle höja till 300p av 320 möjliga! Jag klarade mitt mål med 5 poäng till godo! Lite examens bilder kommer väl upp i ett senare inlägg för nu ska jag sova i vanlig ordning då det blir tidig revelj, 06.00!
 
I morgon taggar jag kaninhoppning på hemmaplan, ska ha tävling på Sydkap vid Laxön i morgon på Fallens Dag. På måndag har jag sommarjobbsmöte samt ridlektion för Lotta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0