Varken nöjd eller besviken...

 
 
Ridlektionen idag gick väl inge vidare om man ska vara helt ärlig, fick aldrig någon riktig kontakt med henne och hon släppte aldrig spänningen riktigt heller, lite surt. Jag red inte heller tip top idag, vart lite otålig då hon iggade mina försök och var inte tillräckligt konsekvent samt motiverad för att föra igenom alla mina hjälper. Vet inte om det är bettet hon inte tycker om eller vad det är men provar väl rida på det ett tag till, kanske att jag kan trimma på onsdag för nästa gång SKA det gå bra! Bara ta nya tag och peppa mig själv till ett kanonpass!
 
I morgon är det hoppträning istället, får hoppas på den istället och som att hon inte jobbade nå tok mycket idag så bör hon inte ha någon träningsvärk heller så finns väl någonting positivt med det hela. Dock måste jag få säga att jag känner mig väldigt låg bara, jag är inte besviken då hon stundvis gick hyfsat och inge super dåligt men jag är långt ifrån nöjd. Vill bara att det ska bli onsdag eller torsdag satt vi kan få ett bra pass och göra rätt för oss. Sen tror jag även att jag skulle ha haft sporrarna idag för att ha fått mer exakta hjälper, inte för att hon blir seg men för att hon ska förstå mina hjälper bättre, aja nu blev det som det blev och man får lära sig av sina ''misstag''.
 
 
 
 
Mamma var så snäll och fotade lite, måste få Saga att följa med och göra en riktig photoshoot. Vill ha en massa bilder till bloggen och en ny header! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0