Vardagen börjar smyga sig på

Mitt uppe i allt elände så märker man hur livet och vardagen kommer i kapp en. Jag gick och jobbade idag, valde dock att sluta lite tidigare, ungefär vid halv ett. Fick en hel del gjort men det var segt idag. Sånna här dagar är det extremt skönt att ha ett så pass fritt jobb där jag själv bestämmer lite arbetstider, hade inte ens behövt jobbat idag men jag ville få någonting att göra. Jobba på i min takt och lyssna på fågelkvittret.
Började klippa bort lite skott på träden i slutet, fortsätter med det v.28 när jag börjar igen.
 
Åker ner till stallet sen när mamma kommit hem, kameran ska följa med idag också då det vart ganksa hyfsat väder nu. En sak till som påminner en om att tiden faktiskt går är att Ira håller på att få en tappsko, trampat bort tre sömmar på insidan på höger bak. Dock sitter dom tre yttre kvar men hon måste ha trampat på själva sömskallarna liksom då hoven är lite trasig där. Börje var uppe vid ponnyklubben idag och skor så han gav oss nummret till Danne så kan vi höra med honom om han kan slå på en sko, annars skulle väl Börje komma ut ändå. Det löser sig på det ena eller det andra sättet.
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej Jag tycker du ska va med i min ”veckans fail bilder” Skicka in en konstig bild på dig och din häst till mig så kanske du vinner! Snälla ställ upp de blir kul för alla.
Ha en bra dag.
http://www.hannahmarie.horseworld.se

2013-06-28 @ 21:44:47
URL: http://www.hannahmarie.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0