Vad tycker ni?

Har ganska många  ideér på lager om vad jag kan göra här på bloggen men som att jag har ett speckat schema så måste jag disponera tiden rätt. Vill därför veta vad ni skulle uppskatta om jag startade på bloggen, t.ex:
  • Veckans blogg
  • Veckans hiss/diss
  • Prylbloggen
  • Stalltipset
  • Veckans händelse
Många fler kan jag säkert komma på men skulle ju vara roligt om jag fick veta vad ni skulle uppskatta mest att läsa så kan jag satsa på de och kom gärna med egna ideér om ni har några :)
 
Sen påminner jag er om frågestunden och jag kommer nog avsluta den på kvällen 1/6 tror jag då vi åker mot Ryttardagarna i Dalarna på tisdag morgon (2/6) och kommer inte hem först sent på kvällen på söndagen samma vecka. Fråga vart ni vill om vad ni vill!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

stalltips skulle vara roligt att läsa om:)

Svar: Tack för ditt svar och det borde jag kunna genomföra, många speciella tips har man fått genom åren! :)
Nina

2013-06-22 @ 23:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0