Vad har jag för kamera?

Fick tidigare idag en fråga om vad jag har för kamera och objektiv, så då tänkte jag gör ett separat inlägg till det då kanske fler fotofantaster undrar :)
 
Jag har en Sony NEX-5N med ett teleobjektiv som går från 18-200 (F3.5-6.3 OSS), suveränt att fota actionbilder med och kameran har extremt bra ljuskänslighet vilket leder till bra bilder även på dom mörkaste förhållanderna. Teleobjektivet har jag köpt till själv, ett vanligt standardobjektiv (18-50) medföljer. Även det ett bra objektiv men zoomen är ovärderlig med tanke på vad jag fotograferar. Ända som jag är lite missnöjd med att den har lite svårt att fokusera rätt vid makro fotografering men efter ett tag lär man sig hur man ska göra för att lirka fram rätt zoom och vinkel.
 
Hur nöjd som helst med min baby, överträffar sig själv varje gång!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0