Trevligt med långhelg

Inte för att det berör mig så mycket men fortfarande trevligt att umgås i familjen och släkten. Trots det svala vädret så satt vi i uteplatsen igår, grillat kött med pommes och kantarellsås. Väldigt lugnt helt enkelt men jag tycker det är lite overkill med allt ståhej runt midsommar och alla andra högtider. Man kan väl se till och koppla av istället när man får lite långledigt? Kanske inte ska säga så mycket med tanke på mitt sommarlov som det varit hittils men tror väl inte att det blir så mycket lugnare ändå, på Ryttardagarna får jag väl halv semester då det mest bara är hästarna som är ett måste :)
 
Idag skulle vi till morfar på eftermiddangen då som sagt och vi gör stallet nu på fm, funderar på om vi kanske ska cykla ner tar ju bara 20 min i vanlig takt :)

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Vad fint det ser ut där med havet/ sjön. Riktigt lyx, om man kan bada där efter stallet eller bada med hästarna! :)

Svar: Dalälven som ligger precis vid båda stallen, helt underbart! Synd bara att Ira är livrädd för vatten men någon gång borde jag väl få i henne! ;)
Nina

2013-06-22 @ 18:48:45
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Sv: Jaha gud så härligt! :) Ja du får väll träna helt enkelt, fast kanske inet så enkelt :D

Svar: När jag är på Ryttardagarna så vill jag få i henne, jätte fin badplats vid sjön där, bättre än hemma här! Rekordet är 5cm av framhovarna hittills men kanske kan slå det nu då! :D
Nina

2013-06-23 @ 00:04:59
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0