Tidfördriv...

Har ingenting att göra nu i en halvtimme, väldigt segt. Kl.12 är det nämligen samling för att senare åka till IP och orientera, får se hur det går då jag känner mig ganska mosig efter att vi spelat brännboll nu på fm. Vårt lag vann 3/3 matcher utan vilopauser, det tar på krafterna nör man offrar sig. Var däremot sämst på att träffa bollen idag, vill ju ett lätt kärringträ jag! ^^
 
I dag ska jag äntligen få(hinna) rida Ira, sist var på laxhoppet i torsdags... Tur att man har en mamma som ställer upp. Detta blir även sista inlägget någonsin från min iPad då jag nu ska skicka allt till miN mail som jag har på den och sen lämna in den, kommer kännas lite tomt utan den på sätt och vis. Men får ju skoldator sen när jag börjar i gymnasiet, Teknik på Polhem!
 
Första bilden jag tog med min padda som var samma dag vi fick dom, minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0