Snart iväg igen! :)

Haha älskar och ha sommarlov, hela dagarna fullspeckade med exakt allting man vill göra och lite till! Tog lite sovmorgon i morse, sov till tio typ. Åkte iväg direkt ner till stallet för att släppa över Nadja och Ira på bete, gick med Nadja 4 varv och flyttade om hennes beteshage. Tog ganska lång tid att flytta på hagen och särskiljt när jag hade Nadja på snöre, kom inte hem först halv tolv och kunde äta frukost som vart brucnh istället.
 
Pratade med Saga och Vilma på kik samt facetime och bestämmde att vi skulle sticka ner till lill-ån, ganska härligt i vattnet ändå. Badade väl inge super länge men härligt och roligt var det :) Nu har vi delat upp oss lite så Vilma sticker till sitt stall och jag och Saga ska upp till mitt där jag först trimmar Ira på banan och Saga får fota tills Vilma kommer och antingen så trimmar hon en stund också eller om jag är klar så rider vi vidare. Vi ska nämligen ner till ÄRK för att bada med Ira och Stella! Saga följer med även dit :)
 
 
Sen har jag även nyligen smörjt in med vinylbaksam på taket av transporten, ska smörja in det en gång till innan vi vaxar den. Nu ska jag packa ihop min saker innan jag och Saga brummar ner med moppen till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0