Sista natten

Detta blir Nadjas sista natt på denna jord, nu börjar allt bli så himla hemskt. Har inte gråtit så här mycket på länge, sist var nog när vi tog bort gammel katten för nu två år sen... Aldrig sett en sådan fin 25 åring som Nadja, nästan alla musklerna kvar. Perfekta näsborrarna och öronen liknande en arabs, den perfekta hästen kan man beskriva henne som. Vi har bestämmt att jag inte kommer vara med då när vi tar bort henne men jag vill vara där, ta farväl och avsluta vår resa tillsammans♥
 
Ta vara på den tiden ni har med era vänner man vet aldrig vad som väntar runt hörnet. Vet inte alls hur dom kommande dagarna kommer bli, i morgon måste allt packas klart, frågestunden avslutas och en massa mer. Jag vill hinna med mycket innan Ryttardagarna men vet inte alls hur mycket ork jag kommer ha kvar, så förbannat jobbigt!...
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Mina tankar går till dig (er) idag.Är aldrig roligt att ta bort en vän.Kan du så tycker jag du ska vara med iaf säga farväl till henne när hon somnat.Det kommer du att må bra av.Så var det för mig iaf när jag fick ta botr Friend.Jag var med han hela vägen.Många tryrke kramar till dig idag!!!
MVH Sara

2013-07-01 @ 08:17:35
Postat av: Marina

Beklagar verkligen :(

2013-07-01 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0