Så duktiga!

Blev ingen kyrkbåt idag för dom som håller i det var på någon begravning, slutade tidigt därför. Hem och bytte om och ner till stallet där jag hann mocka och göra mat innan mamma kom så vatten vart hennes uppgift då. Hon ville rida lite idag och hade glömt mobilen hemma så jag stannade kvar under tiden hon red utifall det skulle hända någonting. Tro det eller ej mamma övervann sin rädsla och galopperade på Ira för första gången idag, bara några steg i båda varven men det var galopp! Stolt häst och ryttare efteråt :D
 
 
Förövrigt hade dom ett riktigt bra pass, dom börjar hitta knapparna till varandra nu och växa tillsammans.
 
Nu ska jag bestämma mig för vilka kläder jag ska ha ikväll och sen iväg till Jenny och fixa det sista där och åka med henne, Vilma och Regina in :) Kanske kommer något snabbinlägg under kvällen, kommer även inte hinna fixa några nya bilder på några ekipage, i morgon kommer dom för den som önskat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0