Packat och klart

Allt i ordning inför i morgon, bara att lasta in i bilen när vi kommer ner. Gjorde stallet själv idag så mamma kunde forsätta här hemma, tog väl inte mer än 3 timmar att packa, rida, tömköra och dagliga sysslorna.
 
Gick upp vid halv tio och åkte ner till stallet ganska direkt för att bara släppa över dom på bete, uppskattat. Väl hemma igen så åt jag frukost innan jag följde med pappa ut och meckade med amazon, bytte vattenpump så nu är den helt körduglig! Det enda som saknas nu är en varvtalsreglator nu men det skulle vi fixa i veckan. Vi åkte till och med en liten sväng för att prova hur motorn gick, kanske att jag hinner åka till skolan innan jag slutar! :)
 
Fick även en julklapp idag, en japansåg... Inte alla som får julklappar mitt på sommaren, men så kan det bli när föräldrarna glömmer bort vart dom gömt klapparna, haha! Bättre sent än aldrig iaf^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0