Nytt rekord!

Ser ni hur långt i hon var! *hmhmr* Nejdå vi slog vårt rekord med att alltså komma i med hela framhovarna!
Glad häst och ägare, jag för att vi faktiskt kom i lite efter många om och men och hon för att hon klarade av mer än hon trodde samt att vi faktiskt bara skulle hem. Medan jag var väldigt stolt över våran prestation såg det ut såhär för Vilma och Stella...
Sjuåringen det där!
 
Gick även ganska bra när jag trimmade med Ira idag, dryg till en början men släppte efter bra på slutet. Ska nog byta bett däremot då jag tycker hon mest bara går och gapar i början, lite att hon tuggar men tycker inte att hon trivs lika bra på det längre.... Antingen blir det ett tredelat igen eller ett rakt får se lite vad vi hittar på.
 
Men det finns ingen annan häst på denna jord som är så snygg när man rider och när du står i hagen ser du inte ut att vara så mycket för världen, min fina underbara Ira som jag kan älska och sky lika mycket på samma gång! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0