Nu börjar det hända lite saker!

Nu börjar det trilla in lite kommentarer och hoppas väl på några till. Sen ska jag även korrigera då jag tidigare skrev att frågestunden avslutas den 1/6 och att vi åker iväg den 2/6 men ska såklart vara den 1/7 & 2/7!
 
Trevligt hos morfar, Ronnie fick övningsköra dit i Puttes Pontiac Bonneville.
 
Hannah hade fått feber och hörde om vi kunde ta in hästarna och det kunde vi, fort gick det också, inte mer än 5min!
 
Saga ville att vi skulle ner till lill-ån och bada och det ville jag med fast när jag försökte ringa henne sen så fick jag inge svar :( Får bli i morgon då kanske, sista ''lediga'' dagen då... Vart istället att jag och pappa kollade på två avsnitt utav Falling Skies. Vart fett lycklig tidigare idag när pappa berättade att den nya säsongen drog igång, hade egentlligen missat 1&2 avsnittet men som att det går många repriser på det så kunde vi spela in dom. Det tredje gick idag kl.21 men inspelningen misslyckades så vi prövar med reprisen i morgon istället :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0