Någon gång måste vara den första...

Jag försov mig imorse.... Har aldrig hänt förr (typ) men i dag sov jag över med en timme och sen tog det 20 min innan man väl var nere på skolan. Som tur är betygen redan satta och vi kollade bara på film, är väl jag som slappnat av och hade en del sömn att ta igen sen stolt & nykter. Var ingen big deal, sen var jag tvungen att sluta lite tidigare med tanke på att vi skulle in till stan och Ronnie väntade på oss där. 
 
När jag började åka hem från skolan så drog det igång med att regna, stannade till och släppte över Ira och Nadja på bete och fortsatte hem efter det. Dygnsura kläder men bytte om och gjorde mig klar att åka.
 
Blev inne i stan ganska länge, köpte lite studentpresenter till kusin-vitamin och en del kläder till mig och Ronnie, eller mest till honom om man ska vara ärlig. Jag fick med mig en blus, två bh:ar och ett par skor med alldeles lagom klack! :)
 
Svängde förbi max och käkade där och sen vidare till Plantagen för att köpa blommor, sen kände vi oss nöjda! Väl hemma träffade vi på pappa och kom överrens om att mamma skulle åka ner till stallet och börja medan jag och pappa skulle ut och övningsköra med epan och sen åka ner dit och hjälpa till med det som var kvar, pappa tog då mammas bil hem. Gick bra idag, fick öva lite mer på att köra iväg från stillastående. Lite bråttom upp med kopplingen och blir lite stressad när jag ska iväg från en korsning, måste få rutin helt enkelt för att ha lite mer is i magen. Men jäklar vad bra det kommer bli sen när jag lärt mig på amazon som är svårkörd och sen får börja köra riktig bil!
 
Nu blir det sängen och lite för lite sömn men that's life!
 
Har bild på skorna men suttit och försökt i över 10 minuter och försökt ladda upp den där satans bilden med det går int så ett inlägg utan bilder vart det istället då :(.... Bjuder dock på den här gamla bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0