Mycket förberedelser

I morgon går jag ut nian, kämpat i många år nu och snart får jag en bokstav och poäng på allt arbete och tid man lagt ner. Allt är på två sätt men intalar mig själv om att allt i livet går mot det bättre nu, för och nackdelar med allt men lever ett helt klart lyckligare och underbarare liv än tidigare. Nu kör vi!
Gått förövrigt riktigt bra idag, vi vann brännbollen mot lärarna 96-71 till oss! Firat kusin som tog studenten, hälsat på farmor, träffat en från SISU och GIF genom US, motionerat hästarna samt skjutsat Vilma och Saga lite. Ira tömkördes/longerades en snabbis då det började ös-regna precis när jag skulle gå ut med henne, min vanliga tur tror jag... Men hon var duktig, Vilma var även med i stallet och vi gick med Nadja en kvart tillsammans också. Skjutsade henne till Stella och väntade medan hon gjorde iordning hö och vatten sen åkte hon med Linnéa hem, jag åkte då omvägen ut på 76:an för att slippa Östanåvägen som är så satans smal! Nästan hemma kör jag förbi Saga som är ute och går i regnet, skjutsade henne lite närmare hem samtidigt som jag kunde visa på henne ljud och ljus i den ;)
Fint parkerad utanför skolan!
Sen kom det världens mega regnoväder när vi var på ''möte'' med han från SISU/GIF, vart ju rena vårfloden på typ tre sekunder plus att den åskade och blixtrade. Som tur var slutade det efter en 15-20 min iaf :)
 
Sen påminner jag om frågestunden lite igen, en som har ställt en massa frågor hitills vilket är jätte kul men ännu roligare vore om fler kommer med frågor och funderingar!! Nu blir det att hoppa in i duschen snabbt som bara den och sen sova, upp vid 6 i morgon då vi först ska ut med hästarna och sen skolavslutning! Nighty nighty!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0