Kommer aldrig att glömma er men nu är jag redo att ta steget vidare!

Ganska nyligen hemkommen från våran avslutningsmiddag, våra underbara lärare bjuder så in i bomben  på sig själva. Engagemanget är helt otroligt och hur dom alltid minns våra stunder tillsammans, man är inte bara en i mängden. Känns på ett sätt ganska sorgligt att lämna skolan med tanke på alla minnen, underbara individer men känner samtidigt att jag är redo att få en nystart. Få lära känna nya klasskamrater som man dessutom har mer gemensamt med och en bättre acceptans för vem man är, man vet aldrig man kan bara gissa och hoppas!
 
 
 
 
 
Nu ska vi gå på tigerjakt!
 
 
 
 
 
 
Sen hade vi olika nomineringar där det fanns 15 olika kategorier, jag vann min kategori ''ambitiös-tös''^^ Usch, ju mer jag tänker på det desto värre känns det... Trivs så himla bra med alla mina lärare just nu, saknar redan :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0