Jag är så nöjd!

Den som kollar på Equipe efter resultat senare kommer kanske inte tro det men tänka sig att jag är det! Lastningen var outstanding idag, gick på 1 minut hemma när vi skulle iväg vilket innebar att vi hade jätte mycket tid på oss väl framme. Trots att hon små krånglade lite på vägen hem så tog det inte heller då mer än tio minuter, snacka om framsteg. För två veckor sen tog det 1h 20min på vägen dit och 40 min hem, övning ger färdighet!
 
Hon var lite tittigare idag än sist vi var borta, sen var väl anläggningen här lite sämre än där Österfärnebo hade sin men inge större fel. Sen fick man en morot efter varje ritt, Ira tackade! :)
 
95cm:
1 & 2:an Bra
3:an stannade men visade på och kom igen inga problem då.
4 & 5 Också bra! 
6:an läskigt morotshinder, stopp, kom igen och då hoppade hon fast tog dock med sig bommen då hon spännde sig lite.
7 & 8:an bra även där
 
Två stopp, ett ner och fyra tidsfel på det, 20 fel. Även om det är måånga fel så drar det iväg när man får stopp särskiljt två men hänger inte upp mig på det, bra kännsla på slutet är det viktigaste och det hade vi.
 
1m:
1 & 2:an bra in och flyt över.
3:an Läskiga morotshindret från förra klassen, stopp. Kom igen, stopp. Visade på henne ordentligt och hon tyckte verkligen det hindret var jobbigt men kom igen och då hoppade hon bra över. 
4 till 9: Resten av banan bra, bom ner på sexan och åttan då hon var lite spänd efter tredje hindret men övrigt bra flyt.
Två stopp, två ner, sju tidsfel, 27 fel. Även här många fel men fortfarande är det inte resultat i sig som räknas för min del utan prestationen och nu i början är jag bara nöjd om vi kommer runt med en bra kännsla, vilket vi gjorde idag x2!
 
Film från 1m kommer väl upp lite senare ikväll, tar ju lite tid att ladda upp :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0