Isabell och Chanelle

Den 6/6-2013 är ett datum för mycket, Sveriges nationaldag, starten på Lax-hoppet och dagen då världens bästa små åsnor fick somna in. Efter flera år av kämpande med hovar som till och från inte velat blivit bra har eländet nu kommit till sitt slut. Som en klok veterinär sa en gång; ''Du är aldrig skyldig till att hålla din häst vid liv, men du har ansvaret för att ge den ett värdigt sådant.'' Så kloka ord men än ack jobbigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommer aldrig glömma tiden då när jag och Vilma var medryttare på er, en av dom roligaste stunderna i mitt liv. Tror aldrig att jag skrattat så mycket som med er, ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Skänker även massvis med styrkekramar till Jesse som tog det svåra beslutet... ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0