Idag har det varit fullt ös!

Gick upp vid halv åtta och åt frukost och gjorde mig iordning inför en heldag som funktionär på dagens tävlningar. Svängde ner förbi stallet för att släppa över hästarna på betet, då hände det en sak som inte fick hända... Nadja vrickade till sig i grindöppningen så hon vart blockhalt på en gång, in med henne i stallet istället och gå över med Ira innan jag kunde ta hant om henne. Gick ut och kylde på en gång, hon gick bättre efter kylningen men fortfarande halt :( Hon fick gå ut så på betet, kom tillbaka sen mellan 1m och 110 och kylde lite då också. Vi kommer köra på med en metacam-kur nu för att få ner svullnaden och lie anti-inflamatorisk samtidigt som hon får lite gurkmerja i maten igen, även det anti-inflamatoriskt.
 
Varit för övrigt en härlig dag på tävlingarna, många ärkare placerade! kommer komm upp bilder på vissa ekipage efter önskemål, har du själv tävlat så hör av dig för jag fotade ALLA ekipage! med reservation att jag kanske missade något men inte fler än tre stycken! :o
 
 
 
Efter att jag var klar i stallet så gick vi till Capri för att ta en pizza tillsammans med Blomman och Ylva, fast jag tog pasta carbonara^^ Alltid super god mat där och så himla fräscht! När vi väl var hemma så åkte faktiskt jag och pappa ut med epan för att jag ska få träna, till en början gick det väl kanske inge vidare men lärde mig ganska fort med dragläge och koppling. Dock sitter det inte än så vi ska försöka hinna ut en sväng i morgon med :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, fick du några bra bilder på mig Matilda Wiberg The fighter vg vi rider för ärk, en liten brun häst med blått schabrak och luva :)

2013-06-08 @ 06:40:24
URL: http://wibbans.blogg.se
Postat av: Moa Mårtensson

Blev det nåt kort på mig och champagne? :)

Svar: Japp något kort har jag iaf, laddar upp dom snart ;)
Nina

2013-06-09 @ 09:38:52
URL: http://mmoamartensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0