En ganska normal dag

Denna dag har inte kännts särskiljt speciell utan ''normal'' på ett konstigt sätt. Har ridit Ira lite smått, kände bara igenom gångarterna och red väl själv inte mer än 15 minuter då jag var tvungen att åka vidare, men mamma tog över och hade fått ett kanonpass. Jag och Vilma skulle he en på ponnyridning ett barnkalas, gjorde iordning Albin och sen kom några föräldrar till kalaset som kunde köra transporten då vi inte fick tag på någon egen chafför. Tog ändå en två timmar allt som allt, men inge slitigt utan mest bara roligt och trevligt. Vilma åkte med mig hem sen efter att jag packat inför i morgon och lasttränat med Ira, super duktig så det känns bra inför i morgon.
 
Startat väldigt sent i morgon, en 80 klass innan 90 plus att det var över 40 starter i 90 och jag startar som tredje sista. Vill dock vara där innan klassen börja för att kunna gå bana även om det blir lång väntan, får försöka ha henne i transporten så länge som möjligt. Sen startar jag tidigt i 1m och vi har hästnr. 9 eller som jag skriver ihop det sen på nummerlappen 009.
 
Har inte gjort så jätte mycket med Nadja själv idag, mamma är där nu och pysslar lite däremot. Jag känner stor sorg just nu men jag får inte fram det, inga tårar eller panikångest utan bara en stor kännsla av sorg...Känner mig hemsk när man planerar saker efter hennes bortgång. När jag skriver och tänker på det så kommer kommer gråten och saknaden. Älskar dig så oerhört mycket och skulla aldrig kunna få nog av dig, underbaraste, finaste hästen i vår Galax ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0